torsdag 19 januari 2012

Svarta Faran

Jag, och jag betonar jag, endast jag i denna familj har köpt en riktig knepig ponny!
Ingen annan i hela värden hade nog köpt denna ponny,,,, men jag,  visst sveriges klogaste.....................
Såg annonsen, hade bra resultat, hoppa kunde hon såg vi ju på film. litta svårriden stod det ju i annonsen, men va fanken jag känner väl nån som kan ria till den tänkte jag och iväg bar det!
Bägge kidsen med och en av C tränare  hängde på, vi körde en bra bit och där va hon Svarta Faran her self.
Ponnyn visades upp i en hejdundrande fart , C hoppa upp och vansinnesfärden  fortsatte, tränare I skakade på huvet o det bar hem!
1 månad senare tvingade jag hela gänget in i bilen o iväg igen
-Måste se den igen så jag kan släppa den, sa jag bedjande till de inblandade.
Tränare I skakade på huvet igen o tillade lite försynt:
-Köper du den skjuter jag dig!
Fort följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar