söndag 29 januari 2012

Den onde den gode

I


I stallet står nu den onda och den goda........
Väntar bara på att snällepillerna ska sluta verka och Diamanten ska bli lite mer lik de andra huliganerna.
Jag har provat det mesta med den svarta ponnyn , massage, Equiterapeuter strålning mm mm 
Har fått många förslag på vägen av alla vänliga hästmänniskor
Till slut bestämde jag mig för en sk hästpratare.........
Har aldrig trott sett eller hört någon sån här innan men

Ibland träffar man på människor som man bara får ett sånt förtroende för direkt utan att egentligen känna den.
Min hästapratare va en sån figur.
Hon trada litta med den svarta ponnyn, och en hel del klarna varför denna där uppförde sig som den gör.
Tänker inte gå in på detaljer direkt men fick en helt annan bild av ponnyn.....

Nya planer lades upp för de lilla livet och jag hoppas att det ska hjälpa henna att bli litta  gladare, en vinröd grimma inhandlades oxå direkt då lilla madam va hopplöst förälskad i vinrött hihi

Har även annonserat efter en barnpratare för att se om jag kan begripa mig på dem oxå

1 kommentar: