onsdag 29 september 2010

Inte fler hästar nu,,,,,,,,,

- En sliten grimma hänger i ett stall, en blanknött sadel ligger på en pall....................
-Frågar du varför jag tårar bär, svarar jag min ponny borta är........................................
En morgon man aldrig vill uppleva igen,lilla Minta flytta, hemskt, hemskt hemsk
Ponnymamma som bölar , ponnypappa som ständigt säger:
-Nu köper vi inte fler hästar,
-Nu köper vi inte fler hästar,
-Vi ska aldrig köpa fler hästar
-Du måste lära dig detta
-Inte fler HÄSTAR
-Vi skaffar inte fler hästar nu

Stod med tom blick o räkna 1 2 3 4 5......
-Du hade nog inte bölat om det va jag som skulle gå in i lastbilen, säger ponnypappan
5 små hästar stod i ett stall, 1................. sen va det bara  1 2 3 4 hästar kvar

2 kommentarer:

  1. Men vad fina ord om lilla Minta. Jag har inte hunnit varit hit för ens nu och du kan tro att mina tårar rinner för eran skull. Tänk att vi snart har haft våran lilla Sessa i en vecka,tänk att hon är världens finaste lilla ponny,tänk att hon är världens snällaste lilla ponny,tänk att vi inte kan förstå att hon är vår,tänk att vi hade en sån tur....Jag är inte lika duktig som dig,men övar för att kunna lägga över foton som jag ska skicka till er,så ni får se hur Prinsessan har det <3 Tack snälla Anette & Cajsa. Kramar till er/Camilla & Fanny

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni för att ni hitta varandra!
    Minta kunde nog inte hitta ett bättre ställe att flytta till!!!!!

    SvaraRadera