fredag 13 april 2012

Seven Games

Tog mina små änglar och åkte ut till ridhuset där det va uppvisning med en naturalhorsemanshipkvinna.
Tänkte att det säkert e nåt som e bra till min förvildade 2-åring.
Hon förklarade sina lekar och hästen gjorde precis som hon sa.
Lungt o sansat flytta hon runt på sin häst med ett ständigt leende o lugn i kroppen.
Vi har oxå seven games i Poppelhagen:
Så här leker monsterfölet varje dag:                                
1: Du kan inte ta mig, kom o prova om du kan
2: Jag kan ta dig, spring för livet för nu kommer jag
3:Jag har saker i munnen som gör ont vill du se vad jag kan göra med dem???
4:Jaha,fångad vill du se hur hög jag kan bli när jag står på två ben?
5:Om jag tar i allt vad jag kan och sticker åt höger står du kvar då eller kommer jag lös??
6:Nu när vi är istallet kan vi väl kättra över balen, hänger du med tanten?
7:Jag överlever allt vill du se, tror du att du överlever mig tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar