fredag 13 april 2012

Mrs X is back

När värsingen va liten hade jag hjälp av en dam vid namn MRS X. Hon tukta den lille så han va hanterbar ivarjefall.

Sen försvann hon.... och kvar va jag med min hormonstinne utomjording.
Men en dag när Lillskit som vanligt dansat rundor med matte på både 1,2 och 3 ben va måttet rågat.
Ett sms skickades:
Jag behöver hjälp, kan du komma annars skjuter jag den lille jä........
Och då dök hon upp igen MRS X,hon som får leoparder  att darra, tigrar att gråta hon fårgiftspindlar  att ta  själmord och hajar att springa 100 meter och hoppa häck....
Där stod hon på min gård med ett iskallt leende på läpparna och stål i blicken.
-Var e han, väste hon.
Jag tog på mig riddarutrustnig och hjälm och visa damen i fråga ut i hagen till Poppelhagens Noblesse
Han mönstrade damen i fråga uppifrån och ner med en blick som säger:
-What the fuck are you doing here???????
Han fick en blick tillbaka som heter duga och diverse grejor plockades på det lilla livet.
Han leddes ut till paddocken och en catfight startade som sällan kommer att glömmas i Poppelhagen.
Höga röster, svordomar gnäggningar frustande foppatofflor ridhjälmar hårtussar allt i en salig blandning for rundor för att sluta i ett lugn som heter duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar